اونقدر خرابم که نگو...


عاشق

 

 
http://best1.persiangig.com/4gspul0.jpg


فرصت ما تموم شده

 

باید از این قصه بریم

 

فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم...

 

خاطره هارو یادمه، لحظه به لحظه مو به مو

 

هیچی رو یاد من نیار

 

اونقدر خرابم که نگو...

 

بد بودمو بدتر شدم

 

میرم با پاهای خودم

 

میرم نمیدونم کجا؟؟

 

آخ کم اوردم به خدا...

 

دلگیرم از دست خودم

 

کاش عاشقت نمیشدم

 

هر جوری میخواستم نشد

 

از غم یه ذرّم کم نشد...

 

من موندمو تنهاییام

 

از دنیا هیچی نمیخوام

 

عاقبت منو نگاه...

 

اشتباه پشت اشتباه...

 

***

 

هر روز عاشقتر شدیم،تو عشق خاکستر شدیم

 

سوختیم ولی به آرزومون نرسیدیم...

 

فقط گریه فقط عذاب،صدتا سوال بی جواب

 

نه من نه تو از عاشقی خیری ندیدیم...

 

***

 

دلگیرم از دست خودم

 

کاش عاشقت نمیشدم

 

هر جوری میخواستم نشد

 

از غم یه ذرّم کم نشد...

 

من موندمو تنهاییام

 

از دنیا هیچی نمیخوام

 

عاقبت منو نگاه...

 

اشتباه پشت اشتباه...

 

***

 

فرصت ما تموم شده

 

باید از این قصه بریم

 

فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم

 

خاطره هارو یادمه، لحظه به لحظه مو به مو

 

هیچی رو یاد من نیار

اونقدر خرابم که نگو...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,| 23:0 | مرتضی|

De$ign:khanoomi